Cliënttevredenheid & Gastenboek

Cliënttevredenheid na behandeling

Een traject bij Mind Result duurt gemiddeld, van aanmelding tot afronding 130 dagen. Na een behandeling kunnen clienten een bericht achterlaten in het gastenboek. Daar kunt u eveneens een indruk opdoen van de meningen van clienten. Daarnaast wordt er binnen Mind Result gekeken hoe tevreden clienten zijn na afronding van hun behandeling. Hiervoor wordt de verkorte CQ-index voor ambulante GGZ gebruikt. Dit is een landelijk gebruikt meetinstrument om de kwaliteit van behandeling te meten vanuit het perspectief van de cliënt. De resultaten van de meting gebruiken wij om de zorg verder te verbeteren. De vragen van de CQ-index zijn onderverdeeld in de schalen ‘Bejegening’ (hoe u heeft ervaren dat de behandelaar met u om ging), ‘Samen beslissen’ (in welke mate u inspraak heeft ervaren tijdens uw behandeling) en ‘Uitvoering behandeling’ (hoe u de wijze waarop uw behandeling is uitgevoerd heeft ervaren). Clienten  geven Mind Result een gemiddeld rapportcijfer van 8.57 (op een schaal  van 1 tot 10).

De gemiddelde scores ((op een schaal van 1 (ontevreden) tot 5 (zeer tevreden)) op de CQ-index over tot februari 2022 zijn als volgt:

  • 4.86 op het thema bejegening ( behoorlijk tevreden)
  • 4,29 op het thema samen beslissen (behoorlijk tevreden)
  • 4.43 op het thema uitvoering behandeling (behoorlijk tevreden)

Bij Mind Result zijn wij blij met dit resultaat. In 2022 zal uw tevredenheid over onze behandelingen een belangrijk aandachtspunt voor ons blijven. Wij zullen in 2022 met name extra aandacht geven aan uitvoering behandeling vanwege invoering van nieuwe modules. Ook blijven we aandacht besteden aan ‘samen beslissen,’ door het geven van voldoende informatie over uw behandeling en extra aandacht te hebben voor uw wensen. Heb je een suggestie hoe de hulpverlening beter kan? Of ben je goed geholpen en wil je dit aan ons laten weten? We waarderen het bijzonder als je je ervaring wilt laten horen. Op de website van zorgkaart Nederland (het onafhankelijke kwaliteitsplatform voor de zorg) kun je je mening kwijt.

Druk op de volgen de link voor het openen van het privacystatement van Mind Result

AVG

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 

 

 

 

 

Waarschuwing: dit formulier kan alleen gebruikt worden als JavaScript is geactiveerd in je browser.

 

 

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.

2 berichten.

Rudolf
Rudolf


schreef op 27 januari 2020 om 17:21:
Bijzonder fijne psycholoog die snel het vertrouwen van je wint en waard is. Weet een vertrouwde sfeer en band met je te creëren waardoor je makkelijk met hem durft te praten. Heeft verder een enorm goed inlevingsvermogen en een reëel beeld van wat er in een werksituatie speelt. De tips en adviezen zijn dan ook zeer praktisch en goed toepasbaar en hebben mij weer snel op weg geholpen.Over de praktijk zelf: niet bijzonder maar wel functioneel; verder goed bereikbaar met meer dan voldoende parkeergelegenheid voor de deur.

S. Huizen
S. Huizen

uit Amstelveen

schreef op 25 maart 2017 om 16:19:
Beste Jeroen,

Ik wil je heel hartelijk danken voor je wijze hulp. Dankzij onze gesprekken en het toepassen van de oefeningen, lukt het me nu goed om met mijn angst om te gaan. Mijn paniekaanvallen zijn sterk afgenomen. Nogmaals dank voor de fijne gesprekken.

Groet,
Sandra